نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
گزینه ای جدی برای دوران پسا دیبالا

گزینه ای جدی برای دوران پسا دیبالا

 

در داغ‌ترین روزهای فصل تابستان، تنور اخبار نقل و انتقالات یوونتوس نیز پر حرارت‌‎ترین روزهای خود را سپری می‌کند. در حالیکه تا چند ساعت دیگر پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر به اتمام می‌رسد اما لیگ‌های ایتالیا و اسپانیا تا دوم سپتامبر فرصت دارند تا برای نهایی سازی ترکیب‌های خود تصمیم‌گیری کنند.

 

علی‌رغم کاهش احتمال پیوستن پائولو دیبالا به تاتنهام اما به نظر می‌رسد ماجرای فروش این بازیکن همچنان تمام نشده و یووه در تلاش است تا جایگزین مناسبی برای دوران بعد از دیبالا پیدا کند.

 

آنطور که نسخه آنلاین روزنامه AS اسپانیا گزارش داده؛ با توجه به اینکه سران یوونتوس مایل به واگذاری دیبالا هستند و از اینتر میلان و پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان مشتریان این مهاجم آرژانتینی نام برده می‌شود، احتمال ورود بیانکونری به معامله خامس رودریگرز و هایجکت کردن روند مذاکرات او با ناپولی وجود دارد.

 

با اینکه به‌نظر می‌رسد روند مذاکرات خامس و ناپولی نیز به‌خوبی پیش نمی‌رود و رئال‌مادرید خواستار واگذاری بازیکن کلمبیایی خود با مبلغ 42 میلیون یورو است اما ناپولی مایل است او را به صورت قرضی و با شرط تبدیل به خرید دائم در اختیار بگیرد.

 

این روزنامه چاپ مادرید در ادامه گزارش خود آورده است:

 

با توجه به هم‌بازی بودن رودریگرز و رونالدو در فاصله سال‌های 2014 تا 2017، بازیکن پرتغالی یوونتوس تأکید کرده که به هم‌بازی سابقش علاقه دارد. در کنار این موضوع استفاده هر دو بازیکن از یک مدیر برنامه (خورخه مندس) در نزدیکی روابط آنها تأثیرگذار بوده است. با اینحال خامس تنها در صورتی راهی تورین می‌شود که دیبالا این شهر را ترک کند.

 

در این بین از اتلتیکومادرید نیز به عنوان خریدار رودریگرز نام برده می‌شود. روخوبلانکوس که احتمال دارد وینگر آرژانتینی خود آنخل کوره‌آ را به فروش برساند، مایل است در صورت از دست دادن این بازیکن، خامس کلمبیایی را جانشین او کند. با این حال پیش از هرچیز ابتدا باید دید آیا یووه و اتلتیکو بازیکنان مدنظر خود را به‌فروش می‌رسانند که در مرحله بعد برای جایگزینی آنها، به رقابت بر سر جذب رودریگرز بپردازند یا نه.

 

گفتنی است خامس رودریگرز 28 ساله که توانایی بازی در پست‌های هافبک، وینگر و مهاجم را دارد سال 2014 از تیم موناکو راهی رئال مادرید شد و در مجموع 77 بار با پیراهن کهکشانی‌ها به میدان رفت و 28 گل نیز به‌ثمر رساند. او در سال 2017 و با یک انتقال قرضی راهی بایرن مونیخ شد و طی دو سال حضورش در مونیخ، 43 بار با پیراهن بایرن به‌میدان رفت و موفق به زدن 14 گل شد. خامس رودریگز همچنین آقای گل مسابقات جام‌جهانی 2014 برزیل نیز شده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: